17 Mart 2012 Cumartesi

Siparişlerim (:

 Günaydınlar :)
Ne çabuk bir hafta geçmiş anlamadım,kaç gündür yeni yayın girmemişim.

Çok önceden verilen nazarlık şeklinde, keçe yastık siparişim vardı,iki haftadır elyaf yokluğundan beklemedeydi,onu bitirip sahibine ulaştırdım..
 Dişçi muayenehanesine sipariş olarak yaptığım nazarlık şeklinde anahtarlık beğenilince,yine nazarlık şeklinde masanın üzerinde durması için 25x25 ebatlarında bu minik yastıkçığı çalıştım.


İki hafta önce de Pasaj com da iki adet bebek patiği satmıştım..
Ürünlerimden bir iki tane deneme amaçlı başka satış sitesi olan
Senyapsensat com'a eklemiştim,pasajda sattığım bu iki patiği silmeyi unutmuşum,Diyarbakır'dan bir müşterim tam da bu iki patiği istemesin mi,ne yapacağımı şaşırdım..İyi ki aynı yünlerimden vardı da tekrardan ördüm..Ama ürünü daha göndermedim oradan nasıl satış olacak onu da anlamadım..para yatırılması bekleniyor deniyor,öyle duruyor..Neyse patik gönderime hazır :)


Hepinize sağlıklı mutlu hafta sonları diliyorum..

Sevgiyle sağlıkla kalın (:

15 yorum:

hobizublog dedi ki...

ellerine sağlık noyumberry gördüğüm en güzel nazar yastığı olmuş..

Nesrin dedi ki...

Nazarlığa bayıldım! Bol kazançlarınız olsuın inşallah :)

Nuraycatasarimlar dedi ki...

Tebrik ederim canım,devamı gelsin bizde satışın verdiği heyecanı sürekli yaşayalım:)yastık çok çok güzel olmuş,senyapsensatta eskiden bende üyeydim baktım satış olmadı kapatmıştım,pasajdaki satış şeklini bende anlamış değilim ,satış olursa emeksensine yönlendirmeyi düşünüyorum yada ptt den havale ile göndersinler ,emeklerine sağlık ,bol satışlar dilerim:)

GÜLDEN TAKI dedi ki...

Patikler de nazar boncuklu yastık da çok şirin ve güzeller.Alıcısı güle güle kullansın,bol satışlar dilerim arkadaşım,sevgiler.

pembe kekik dedi ki...

Ellerine sağlık bayıldım:) Mutlu hafta sonları:)

Unknown dedi ki...

elinize sağlık

okuyan dedi ki...

Senin maharetlerinin de nazarlığa ihtiyacı var zira hepsi çok güzel oluyor:) Maşallah.

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim..Sizin gibi güzel yastıklar ve bebekler tasarlayan birinden bu sözleri de duymak beni onurlandırdı=)
Sevgiyle kalın..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim beğeniniz için:)Sevgiler..

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Nuraycım,hep bu heyecanı yaşayalım..ben senyapsensattan sipariş aldım,pasaja gelince bizim açımızdan bir sorun yok,havale yapılınca ürünü göndereceğiz ama karşı taraf bize güvenip ürünü almadan para yatırır mı bilemem..Hep birlikte bekleyip göreceğiz:)Ben de sana bol satışlar dilerim:)

noyumberry dedi ki...

Teşekkür ederim Güldencim:)dün kızımla konuşuyorduk,Gülden hanım ortalarda yok ya da ben denk gelmedim diye gidip bakayım dedim..Ama akşama kadar vaktim olmadı,akşamda oturunca senin yorumunu gördüm..neyse bir sorun yokmuş..Hepimizin bol satışları olsun,sevgiler:)

noyumberry dedi ki...

Teşekkürler=)size de mutlu pazarlar :)

noyumberry dedi ki...

Beğeniniz için teşekkür ederim Serap Hanım :)

noyumberry dedi ki...

Okuyanım çok teşekkür ediyorum yorumun için,güzel gören senin o güzel gözlerin =)
Dün oyumu kullandım sana.Facede paylaştım,bol şans diliyorum:)Sevgiler..

Dolunay -Alanayarts dedi ki...

vaoov yastığa bayıldım.rengi tasarımı çok hoş olmuş.alanlar güle güle kullansınlar.
patiklerde çok şirin.bol kazançlar..