8 Aralık 2017 Cuma

♥♥♥ Ben geldimm ♥♥♥


Merhabalar, ben geldimm :)
Nereden başlasam bilemiyorum..İki bahar bir yaz geçti ve kışa girdik. Bu arada ben, haziran ayında takı kursum bitti, yazın Didim de stand açtım. Eylülde tekrar kursa başladım ve halen kursum devam ediyor.. size kursta yaptıklarımı paylaşayım♥♥
 Miyuki Delica boncuklarla yaptığım çalışmalarım(broşlarım alıcısına ulaştı)

ortadaki iki keditolarım da alıcısına ulaşanlardan:)

 alıcısına gidenlerden

 alıcısına gidenlerden



alıcısına gidenlerden




 sipariş üzerine yaptım alıcısında ..

 alıcısına gidenlerden.
 alıcısına gidenlerden..
alıcısına gidenlerden..
alıcısına gidenlerden..
 alıcısına gidenlerden..
 alıcısına gidenlerden..
 alıcısına gidenlerden..
alıcısına gidenlerden ..


 alıcısına gidenlerden..
 alıcısına gidenlerden..
 alıcısına gidenlerden..
 noykuşum da yeni sahibinde..


 yeni sahibinde..
 bu kolyem de yeni sahibine gidenlerden.. 

 Sevgiyle Kalın :)


2 yorum:

Mutlu Eller dedi ki...

Hoş geldiniz:)
Her zamanki gibi hepsi çok güzeller:)

noyumberry dedi ki...

Hoş buldum Mutlu eller :)
Çok teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim. sevgiler 😘